Remove this ad

Lead

Sep 15 13 10:04 PM

Tags : :

Geef degene waar je van houdt vleugels om te vliegen,
een basis om terug te komen en redenen om te blijven.
(Dalai Lama)

Quote    Reply   
Remove this ad
Remove this ad

#2 [url]

Sep 15 13 10:20 PM

Re: Vaarwel allemaal

King George wrote:
Wat moet de knappe man Ronald hiervan denken?

Ik zal je wel wat inspiratie via een telepathie verbinding sturen met welke woorden je hem zou kunnen troosten

Geef degene waar je van houdt vleugels om te vliegen,
een basis om terug te komen en redenen om te blijven.
(Dalai Lama)

Quote    Reply   

#3 [url]

Dec 3 13 4:14 PM

Kom er maar in Ronald...

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
732 GI
stupor mundi

Quote    Reply   

#4 [url]

Dec 22 13 1:40 PM

Ronald is er niet meer, die is allang ontvoerd door de reptilians. Die is inmiddels in het andromeda stelsel, daar zijn ze mind-control op aan het uitvoeren.

Quote    Reply   

#5 [url]

Dec 22 13 2:31 PM

Ik heb gehoord dat hij intussen een beetje verbouwd is.

Ronald 2.0

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
732 GI
stupor mundi

Quote    Reply   

#6 [url]

May 2 14 2:44 PM

Ronald kan weer meedoen.

732 GI
stupor mundi

Quote    Reply   
Remove this ad

#8 [url]

May 2 14 3:10 PM

Yep maar de afkoelingsperiode is wat mij betreft voorbij. Daarom heb ik hem een mail gestuurd met nieuwe inlogcode en uitleg zodat hij, als hij wil, gewoon weer kan meedoen.

732 GI
stupor mundi

Quote    Reply   

#10 [url]

May 4 14 8:47 PM

Als hij zin heeft hè? Misschien heeft hij een betere tijdsbesteding of een andere digitale hangplek gevonden of is hij evenals ik destijds zèlf iets nieuws begonnen?

732 GI
stupor mundi

Quote    Reply   

#11 [url]

May 19 14 8:22 AM

Hahahaha

Wat leuk ! Wat grappig. Jammer dat ik dit NU pas zie.. had me dan toch een pb tje gestuurd met een linkje naar dit bericht. En Ja.. ik was ontvoerd door grey aliens omdat ik zo knap ben en ideaal DNA heb. Daar kan ik ook niks aan doen he. Maar ze hadden me weer vrij gelaten nadat ze een gevallen moderator/admin uit Castricum vonden die nog beter geschikt was dan ik. Met hem doen ze nu vreselijke experiementen in plaats van met mij.

Groetjes van de knappe man :)

Last Edited By: Ronald May 19 14 8:27 AM. Edited 1 time.

Quote    Reply   
Remove this ad
Add Reply

Quick Reply

bbcode help